Tuesday 7 January 2014

2014..alhamduliilah i'm still a life

Terlalu banyak ranjau celaka di tahun 2013
Onak duri, berjumpa dan berkawan dengan manusia yang tidak sepatutnya
Berselindung di balik wajah duka
Hati ini di pijak hancur oleh pelbagai ragam manusie sahabat mahupun kekasih yang tidak pernah terfikirkan perasaan gadis seperti aku..
Seorang lelaki yang di sayang belot kepercayaan tanpa mengendahkan perasaan ini dan berjanji xkan mengulangi kesilapan yang lalu..

yang aku ada dan berserah hanya kepadamu allah..tmpt ku mengadu..

Pilu syahdu itu sebati bersama nadi dalam diri

Segalanya yang sial di tahun 2013
Pohon pergi jangan ulangi di tahun 2014

Tiap satu caca marba itu akan aku genggam dan tanam jauh di dasar hati

Aku tak akan paksa 2014 menjadi tahun yang bagus, 
Seperit tahun yang berkesudahannya satu cuma harapan aku

Biarlah walau apa yang terjadi, aku sudah terlalu kuat untuk hadap apa jua, seorang diri.

Aku, kalis segalanya.

No comments:

Post a Comment