Wednesday 2 October 2013

Selagi belum kiamat selagi tula wujud macam-macam manusie.

Aku dah penat melawan takdir hidup yang bukan dari kejadian tuhan.
Dan takdir yg aku reka ini memang bangsat.letih.
Aku akan terus kan hidup ini walaupun banyak lekak lekuk yg aku perlu ratakan.

Perasaan bunga-bunga tu pun dah layu.hampir dengan tarikh luputnya.
Tinggal masa untuk di tanam di lubang liang lahad.
Untuk sisa-sisa hayat perasaan bunga-bunga ini, aku harap ada org yg cintakan bunga-bungaan ini.
Yang boleh pulihkannya seperti selalu.
Siram, baja dan berikan sepenuh kasih sayang untuk si bunga.biarkan dia hidup mekar bersama ribuan limpahan bunga yg lain..

Apa lagi kali ini tuhan?
Jangan risau, aku akan teruskan hidup.belum masanya lagi untuk aku angkat panji putih dan bunuh diri.

No comments:

Post a Comment