Sunday 23 June 2013

ameera yasmin is sweet baby

 Name  dia ameera yasmin.
UMur 4 tahun.memang dari kecil dye famili aku yg bg kasih sayang.
Sejarah hidup dia sangat panjang mungkin juge mendatangkan risiko bila dia dah dewasa nanti...

Kami semua panggil dia "baby".ye..dia memang baby yg nakal, cerdik, manja.baby ni memanggil aku "mama".(aku masih bujang lagi tau) hehe..dia keliru sapa mama dia.
Alkisahnya, mama kandung dia menjual baby ni semasa dia berumur 2bulan lagi.erm..tak tau sebab apa, mugkin masaalah kewangan.mak angkatnya pun memberi kepada ibu ku untuk mnjaganya (baby siter).cukup time amik laaa baby ni.
Kalau nak tau aku la yang paling rapat ngan dia.soo that why dia panggil aku mama.aku xkesah sabab aku sayang baby ni.apa nak semua dapat.sehari xjumpa dia aku rase rindu yang teramat sangat.kenapalah mak kandung dia x jage anak dia ni.mama angkat dia sibuk ngan bisnes sendiri sampai mengabaikan baby.aku dan famili dengan rasa simpati jage la baby ni dengan penuh kasih sayang.
Yang belakang baby tu is my lover.baby panggil dia "papa"!!! ALahye belum kawin lagi dah panggil ade anak panggil papa mama..beruntungnya sebab dari sekarang boleh rase ade anak.i luv you baby!!! Papa sayang juge kat baby ni.kalau g dating mesti bawak baby.aduh haiii...line xclear nak romantik.tapi okey juga syaitan pun xganggu.
Hari minggu mesti bawa dia gi jalan-jalan setidak nya pun taman permainan.tu dia ngah merajok la tu sebab buaian penuh budak-budak main."sabar eh sayang tunggu turn".
Nak g tengok wayang pun bawak dia tau...huhu..ade ciri-ciri keibuan x aku ni???
Ape nak wat kalau seminggu x jumpa kami berdua akan demam..rindu sangat...
Muuuaaah..mama sayang baby tau.apa laa nasib aku kalau baby dah dewasa nanty.mungkin ke dia dah xanggap aku mama dia lagi mungkin juga dia anggap aku tempat dia bermanja dan kasih sayang.ada seribu mungkin.mama harap baby jadi anak yang solehah bila dewasa nanty.amin ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment